#G.H.M#

PELBAGAI INFORMASI,CERITA DAN VIDEO MENARIK MASA KINI DALAM DAN LUAR NEGARA.

(4Gambar) Mayat Penyakit Ebola Hidup Semula Dan Mengigit Orang Di Afrika

the-walking-dead-1
Perkerja WHO dan orang kampung berlari dengan huru-hara selepas 2 mayat kembali hidup dan cuba menggigit mereka.
Laporan pertama tentang Mayat hidup semula datang dari Liberia, Africa. Di Bandar Ganta, penduduk sedang berwaspada selepas pesakit yang mati akibat penyajit Ebola dinampak ‘ berjalan-jalan tidak tentu arah, dan mengaum-ngaum.’
Dua pesakit Ebola, yang membesar di bandar yang sangat kaya, Nimba County, hidup semula didepan keluarga mereka sendiri. Laporan menunjukkan yang pesakit itu berumur dari 40-60 tahun. Sebuah acara mengebumikan mayat sedang diadakan untuk kedua-dua pesakit ini.
Penduduk bandar dengan cepat menjadi kagum dan terperanjat, hingga menyebabkan keadaan menjadi sanagt huru-hara apabila mayat hidup semula. Kedua-dua mayat pesakit hidup semula hanya beberapa minit sebelum dikebumikan.
Laporan dari Afrika menunjukkan yang 2 perkerja WHO yang digigit mayat pesakit dijangkiti dengan virus Ebola. Banyak negeri lain juga melaporkan yang  perkerja WHO sering digigit oleh keluarga-keluarga dan orang yang tidak dikenali, tetapi lebih banyak laporan menunjukkan yang perkerja ini digigit oleh orang yang seperti tidak sedar diri.
0 Komentar untuk "(4Gambar) Mayat Penyakit Ebola Hidup Semula Dan Mengigit Orang Di Afrika"

Popular Post

 
Copyright © 2014 #G.H.M# - All Rights Reserved
Template By Catatan Info